A te menţine în formă în zilele
noastre este o provocare destul de mare. S-au dus zilele când se muncea în aer
liber şi în care se făcea mişcare. Acum, mulţi dintre noi, intră dimineaţa în
cuştile de beton şi metal numite pompos birouri şi stau pe un scaun în faţa
unui calculator câte 8 ore pe zi, dacă suntem norocoşi, sau mai mult, după cum
vin proiectele şi cât ni se dă de lucru. Mâncăm pe grabă, unii în faţa aceluiași
calculator şi pe acelaşi scaun, meniuri de la fast-food pline de calorii,
eventual mai şi ronţăim inconştient câte o bombonică sau un batonaş cu
ciocolată, şi adăugăm alte şi alte calorii pe care le acumulăm şi le tot
acumulăm şi acestea se transformă în colăcei, grăsime pe şolduri, picioare,
braţe.

Cu toate acestea există un moment
în viaţă când trebuie să spunem: stop, trebuie să fac ceva. Trebuie să mă
gândesc întâi la sănătatea mea. Dar ce să fac? O dietă e greu de ţinut, sport
am aşa o lene şi tocmai atunci mă apucă somnul... of! Dar, de acum gata, s-a
terminat cu dietele greu de pus în practică şi cu exerciţiile istovitoare pentru
că există Lemosilhouette: modul de a pierde rapid în greutate cu ajutorul extractului
de lămâie.

Cred că încă ne aducem aminte
reclama celor de la ZappMobile cu grupul manechinelor care beau doar apă plată
cu lămâie, nu? Ei bine, reclama chiar era bazată pe studii reale deoarece
lămâia ajută la echilibrarea şi normalizarea asimilării nutrienţilor şi are un
rol important în eliminarea toxinelor. Exact pe acest concept se bazează şi Lemosilhouette,
ce are în compoziţie lămâie verde, portocal amărui, ananas, aloe vera, guarana
(plantă agăţătoare din familia arţarului cunoscută pentru proprietăţile sale de
stimulare, având de două ori mai multă cofeină decât boabele de cafea) şi l’arginină
(un aminoacid ce stimulează metabolismul energetic), adică ingredient 100% naturale,
avizate de Institutul de Bioresurse Alimentare.

În plus, Lemosilhouette vine cu un concept interesant
de satisfacţie a clientului: toate comenzile beneficiază de o garanţie de
satisfacţie de 100%, în termen de 30 de zile de la achiziţie, contravaloarea
produselor fiind înapoiată clientului fără întrebări chiar şi în cazul în care
acesta returnează recipientul gol.
Articol scris pentru Super SpringBlog 2014
Labels: Reclama