Cumparaturi partea 2

Ieri v-am povestit aici despre minunatul cardigan pe care şi l-a luat colega mea Lu şi am uitat complet să vă povestesc şi despre cumpărăturile mele.


Eu am făcut cumpărături de pe site-ul 1001cosmetice pe care l-am descoperit căutând pe google o pilă de unghii. Şi dacă tot m-am apucat de cumpărat, măcar să fie. Aşa că am luat:

1. Pilă de unghii din sticlă - la o primă încercare am fost foarte încântată. Pare să sigileze foarte bine unghia după pilire şi diferă de orice pilă tradiţională. Voi reveni cu detalii după ce mă lămuresc.

2. Buffer - cu granulaţia 100/80. Chiar avem nevoie, căci bufferul meu e vai şi amar.

3. Burete pentru curăţarea unghiilor de la Essence - chiar îmi doream să scap de veşnicele tampoane de vată care lasă bucăţi în oja cu sclipici, făcând-o şi mai greu de curăţat.

4.  Oje Essence - mi-am luat bază, "top coat" şi ojă 16 culoarea roşu. Chiar are strălucire de gel. A rezistat 5 zile şi am renunţat pentru că mi-am făcut manichiura cu ojă semi-permanentă, dar oja era încă intactă. O să vă povestesc în curând ce şi cum.

5. Instrument de curăţare unghii - fiind din plastic spre să nu zgârie atât de tare ca unul din metal.

6. Pilă albă şi buretele gălbui au fost cadou primit din partea 1001cosmetice pentru comanda dată.

Labels: