Telekom, Cosmote aceeasi poveste veche si fara final fericit

O perioadă de timp (aproape un an şi jumătate) am avut toate telefoanele pe Cosmote, actualul Telekom. Firma la care lucrez era abia la început şi nu prea ştiam nimic despre abonamentele de grup pe firma aşa că efectiv m-am rugat de agentul de la Cosmote să treacă şi pe la noi să ne facă un abonament de grup. În cele din urmă am perfectat un contract cu ei cu 8 cartele, trafic de net şi un Samsung Note gratuit. Toate bune şi frumoase, abonamentul destul de scump pe lună, dar asta e... până au început problemele. Cartelele furnizate se stricau într-o veselie. Acum aveai semnal şi în minutul următor îţi zice "neînregistrat în reţea" şi trebuia să schimbi cartela. Schimbarea cartelei se putea face în 2 moduri: ori sunai agentul şi îţi aducea o cartelă şi schimbarea se făcea gratis sau mergea în cel mai apropiat magazin şi îşi schimbau cartela contra-cost: 10 euro + TVA. Bineînţeles că agentul, după ce a încheiat contractul, nu s-a chinuit să răspundă la telefon aşa că fiecare schimbare ne costa bani, deşi nu era vina noastră că acele cartele se stricau. Asta până am zis gata şi am mers la concurenţă.

Acum, nu vreau să mă înţelegeţi greşit, nu laud o firmă de telefonie în detrimentul alteia, toate au neajunsuri, ci doar vreau să vă povestesc despre cum o schimbare de marcă, din Cosmote în Telekom, şi o schimbare de culoare, din verde în magenta, dacă nu atrage după sine şi o schimbare de mentalitate, este pur şi simplu degeaba.

Aşa, să revin, am schimbat Telekom cu un furnizor care ne-a dat tot ce am vrut noi: minute, trafic, telefoane, abonament mai mic ca preţ şi suport dedicat cu număr de apelare rapid unde răspunde tot timpul o persoană, nu un robot. Plus, un agent de vânzări care dacă e sunat şi nu poate răspunde atunci, sună tot timpul înapoi. 

Astăzi primesc un telefon de la Telekom de la domnişoară să îmi facă o ofertă. Bun, dvs. unde eraţi când ţipam după un agent şi aveam probleme? Răspunsul m-a lăsat mască: eu sun de la Bucureşti şi nu putem şti cine e agentul din teren de pe zona dvs. şi deci nu putem lua măsuri. Adică cum, stai, voi nu ştiţi cine vă sunt angajaţii? Nu puteţi ştie cine e persoana de la vânzări de pe zona mea? La voi în firmă e zona crepusculară cumva?

Bun, nu puteţi nu puteţi dar asta e, hai să auzim oferta. Păi vă dăm aia şi aia şi cealaltă. În mare parte cam ce avem şi acum, poate cu vreo 2-3 euro mai puţin la abonament. Bun, noi mai avem perioadă contractuală încă, faceţi ceva pe tema asta. Nu se poate. Trebuie să scăpaţi singuri de contract, apoi veniţi la noi. Minunat. Într-o paranteză fie spus, la furnizorul de acum s-a putut să mă scape ei de contract fără să ridic un deget, să îmi achite şi penalizările de plecare anticipată şi să îmi ofere şi reducere. 

Bun, nicio problemă, nu puteţi asta e... discuţia nu are sens. Poate pentru mine că domnişoara a mai plusat că poate am nevoie de telefon fix, de camere de supraveghere sau de GPS pe maşină. De ce mi-aş pune ceva de la voi, fraţilor? În loc să cer serviciile astea de la furnizorul actual, dacă chiar aş avea nevoie de ele?

Voi ştiţi că la ultima plată către voi nici măcar nu v-aţi chinuit să o înregistraţi şi m-aţi trimis la recuperatori cu care m-am înţeles mai bine decât cu voi? Am sunat la voi să confirm plata făcută de vreo 3 luni de zile şi mi-aţi zis că creanţa a fost deja dată la recuperare şi nu mai aveţi ce face? Cum naiba să dai o creanţă plătită de mult timp la recuperatori şi apoi să refuzi să înregistrezi plata pe motiv că ai dat deja creanţa? Cum pisici să ajung să mă înţeleg mai bine cu recuperatorii care m-au sunat înapoi după verificări şi mi-au zis că totul e în regulă, când pe voi v-a durut undeva de mine şi de plata mea? Cum să ajung, deşi creanţa a fost plătită, să vă ameninţ cu judecată ca să înregistraţi o plată?

În condiţiile astea de ce mi-aş mai face vreodată abonament pentru ceva la voi?

Labels: