Seriozitatea firmelor. Azi: arli.ro



Înainte de a pleca în concediu am căutat de nebună protecţii de hârtie pentru colacul de toaletă. Sunt foarte utile mai ales când stai mai mult timp prin hoteluri şi alte locuri publice. De obicei le găseam în Metro sau Selgros, dar se pare că au dispărut cu desăvârşire. Aşa că am apelat la metoda cea mai buna: sfântul Googăl.

Aşa am ajuns pe site-ul arli.ro unde erau pe stoc şi chiar la un preţ comparabil cu cel pe care îl plăteam în magazine. Aşa că am comandat. Am trecut peste faptul că există o sumă minimă pe comandă (70 de lei + TVA) şi a trebuit să comand 3 cutii (mi-am zis că o să folosim la birou oricum că şi acolo se terminaseră), şi până la urmă fiecare îşi face politica de vânzări aşa cum vrea, am dat comanda şi am primit următorul email:


Vă rugăm să confirmaţi comanda

Va rugam, confirmati dand un reply la acest mail, daca aceasta comanda este reala, pentru a grabi expedierea ei catre dvs.
Va multumim.


Ok, trecând peste faptul că emailul nu are nici măcar o semnătură nimic, ci doar vine de pe adresa Arli Magazin <vanzari@arli.ro>, am răspuns şi am confirmat comanda cu rugămintea să îmi fie expediată cât mai repede posibil.

Toate această conversaţie a avut loc în data de 13 august. Astăzi suntem în data de 12 septembrie. Deci a trecut o lună şi eu nu am primit nici comanda, nici vreun răspuns la email sau vreun răspuns în general.

Aşa că pe aceasta cale ţin să le mulţumesc celor de la arli.ro pentru modul profesionist în care s-au comportat. Este bine de ştiut că există magazine cu personal bine pregătit, capabil să răspundă nevoilor clienţilor. Au chiar şi certificare ISO 9001 după cum se laudă pe site şi firma există de prin 1992

Poate reuşesc să explice de ce mai au magazin online dacă nu se obosesc să expedieze comenzile?

Labels: