Cumparaturi pentru Domnul K

În ultima perioadă Domnul K tot se ia de mine că îmi cumpăr numai mie o grămadă de chestii şi lui nimic. Aşa că m-am decis, mai mult încântată de reducerile de pe strawberry, să îi refac şi lui stocul de parfumuri aşa că m-am pus pe căutat şi am ales următoarele:




Jaguar Classic Apă de Toaletă Spray 100ml/3.4oz
Preţ: 64,5 lei la reducere pe strawberry



Jaguar Performance Apă de Toaletă Spray 100ml/3.3oz
Preţ: 64,5 lei la reducere pe strawberry 



Mr. Blass Apă De Toaletă Spray 75ml/2.5oz
Preţ: 41,5 lei la reducere pe strawberry 



David Beckham Instinct Apă de Toaletă Spray 50ml/1.7oz
Preţ: 59,5 lei la reducere pe strawberry 


Giorgio Beverly Hills Wings Apă de Toaletă Spray 50ml/1.7oz
Preţ: 46,5 lei la reducere pe strawberry 

Dintre cele selectate de mine mai sus, Domnul K şi-a ales Giorgio Beverly Hills Wings şi Jaguar Classic motivând că nu îi place deloc nucşoara.
Voi pe care le-aţi fi ales?
PS. Bineînţeles că am strecurat în colet şi ceva pentru mine, dar surpriză. Vreau să vă povestesc într-un articol despre o marca de produse cosmetice pe care ma descoperit-o de curând şi de care sunt foarte încântată.

Labels: