Ce am mai cumparat de pe strawberry

În ultima perioadă Strawberry a avut nişte reduceri chiar foarte mari atât la parfumuri cât şi la produsele cosmetice, aşa că tot am dat comenzi mai ales că acceptă plata prin paypal şi au livrarea gratuită indiferent de sumă sau număr de produse. În plus, au şi reduceri de fidelitate şi de volum.

Astăzi vă povestesc despre parfumuri, căci tot trebuia să îmi refac şi am zis să fiu mai îndrăzneaţă şi să încerc şi altceva în materie de parfumuri. Bineînţeles că nu am putut rezista şi am cumpărat şi câteva cosmetice, dar despre acelea într-o altă postare.



My Morgan, apă de toaletă 60 de ml - preţ 36 lei
Note înalte: afine, zmeură sălbatică, guavă
Note medii: lăcrămioară, bujor, violetă, crin
Note de bază: lemn de caşmir, vanilie mosc

Din păcate nu pot spune că mi-a plăcut la primul puf şi încă nu am avut curajul să încerc şi cel de al doilea puf. Domnul K a declarat, de asemenea, că nu îi place, prea miroase a fructe de pădure, aşa că a rămas într-un colţ. Cel mai probabil îl voi face cadou.


Samba Super, apă de toaletă, 100 ml - preţ 39,5 lei
Note înalte: trandafir, iasomie, coriandru
Note medii:
Note de bază: lemn

Este un parfum floral cu note fructate, bine definit, care poate fi purtat vara indiferent de cât de cald e afară. Din păcate rezistă maxim 5 ore. Mi-a plăcut mai mult decât My Morgan aşa că am decis să îi dau o şansa. Este un parfum bun pentru o ieşire la iarbă verde, la o plimbare, este uşor, chiar simplu aş putea spune. Din păcate, parfumul a ieşit pe piaţă în 2003 şi asta se simte. În plus, nu am reuşit să găsesc notele corecte pe niciunde. O să trebuiască să vă mulţumiţi cu jumătate de descriere şi cu nasul meu care zice că este un parfum plăcut.

Rihanna Reb'l Fleur, apă de parfum, 100 ml - preţ 96,5 lei
Note înalte: fructe roşii, purpurii şi piersică
Note medii: floare de hibiscus, violete, tuberoze, apă de cocos
Note de bază: vanilie, patciuli, ambră şi mosc

În primul rând parfumul ăsta m-a izbit ca formă. Din poză nu se vede, dar sticla este enormă, fiind foarte îngustă sus şi foarte mare la bază. Nu e ca nicio altă formă de sticlă de parfum. Apoi, m-a dat pe spate în ceea ce priveşte mirosul. Este un amestec de putere şi răutate, senzualitate şi sadism, căci altfel nu ştiu cum să îi zic. Este un parfum pentru femei puternice, un miros izbitor, de neuitat. Persistă lejer 8 - 9 ore. Preţul pe Aoro este de 97 de lei, deci cu câţiva bani mai mult decât l-am luat eu de pe strawberry.

Desperate HouseWifes Forbidden Fruit, apă de parfum, 100 ml - preţ 41 lei
Note înalte: floare de portocal, piersică, măr
Note medii: crin, glicină, iasomie, ylang ylang
Note de bază: lemn de santal, tonka, vanilie, cedru

Este genul de parfum care e imposibil să nu îţi placă. Este dulceag, dar nu prea tare, revigorant şi senzual. La început poate părea un pic înecăcios, dar după primele secunde te învăluie într-o aromă unică, minunată. Încă nu l-am testat la rezistenţă deoarece nu reuşesc să mă satur de Rihanna Reb'l Fleur, dar din ce am văzut pe alte site-uri l-am cumpărat la un preţ incredibil de mic, aşa că nu îmi pare rău chiar dacă e aibă doar o rezistenţă medie.
http://www.fragrantica.com/ Aici găsiţi informaţii de la alţi utilizatori despre mai toate parfumurilor şi păreri despre acestea.

Pe http://checkcosmetic.net/ şi pe http://www.checkfresh.com/ puteţi verifica parfumurile după cod şi puteţi vedea dacă sunt în regulă sau nu.



















Labels: