Romania libera s-a reinventat


Şi ăsta e tot timpul un lucru bun mai ales în zilele noastre când e mult mai comod să citeşte un ziar online, decât să trebuiască să ieşi până la colţul blocului somnoros, să îl cumperi (păi şi dacă plouă) şi să ajungi acasă ca să îl citeşti. Astfel, că http://www.romanialibera.ro/ s-a reinventat şi acum au un site frumos, aerisit şi mai ales bine structurat. Nu cred că mai are rost să vă povestesc despre istoria acestuia ziar, că o ştiţi şi chiar dacă nu o ştiţi, este cunoscut la fel cum era Scânteia odinioară.

Logic că reclama este motorul oricărei firmei de ştiri din România sau din lume şi de reclame nu scăpăm nici după moarte. Cred că ştiţi bancul cu Raiul şi Iadul şi cu reclama şi adevărul, aşa că nu are rost să mai reiau, dar se aplică cam în orice caz. Nu se poate trăi fără reclamă şi nu putem evita acest lucru. Dar, în ideea acesta eu le-aş propune celor de la http://www.romanialibera.ro/ să scoată banner-ele de tip "pop-up" care apar şi care sunt foarte enervante. Nu am nimic împotriva reclamelor statice, dar astea care vin şi pleacă pe toată pagina mă scot efectiv din minţi. Sau de fapt care nu pleacă până nu clic pe X şi dacă cumva nu nimereşti bine acel X atunci se deschide reclama în filă nouă şi eventual are şi muzică de moare de atac de cord colegul de birou.

Dacă ar fi după mintea mea şi ar trebui să schimb eu ceva pe site-ul http://www.romanialibera.ro/ aş schimba un pic mărimea fontului. Port ochelari cu dioptrii destul de mari şi prefer tot timpul un font mai mare ca să nu îmi forţez ochii prea tare. La mărimea la care este acum, singura modalitate este să măresc nivelul de zoom al browserului. Nu că ar fi greu, e la o învârtire de rotiţă de mouse, dar aş prefera ca lumea să se gândească şi la ăştia care nu văd bine. 


Plus de asta, văd că este o modă cu "Breaking News". Cu toate că mai jos un pic există şi o categorie cu Ştiri de ultimă oră. Aşa că diferenţa unde e? Că o categorie e mai sus şi una e mai jos?  Că una e în engleză şi alta e în română. Păi uite aşa ajunge mama să mă întrebe la fiecare pas: dar aia ce înseamnă? Că săraca de ea nu ştie engleză. Păi bine domnilor, pe voi vă citesc numai cunoscătorii de limba engleză?  Ca să nu mai încep să mă refer şi la acel "update" care sună atât de şmecher, că nimeni nu s-a gândit că poate vă citesc şi persoane care ştiu altă limbă străină sau nicio limbă străină.

Dar, ei mă rog, devin rea şi nu e bine că acuşica îmi sare lumea în cap că şi eu scriu "review" şi altele pe aici şi nu e bun. Bine, că ar trebui să se facă diferenţa dintre blog şi ziar, care printre altele ar trebui să şi educe, dar iar divaghez.

Per total stimabililor de la România Liberă este bine. Îmi place site-ul.

Articol scris pentru blogalinitiative.ro

Labels: