Review - Oja Oriflame din colectia TheOne

Pentru că în pachetul primit de la Oriflame cu produsele TheOne pentru testare erau şi două oje, vreau să vă povestesc prima dată despre ele. În ultima perioadă chiar am căutat o alternativă pentru oja semi-permanentă de care sunt absolut îndrăgostită, dar nu am întotdeauna timpul necesar să ajung la salon pentru o manichiură sau pur şi simplu nu am chef să merg la salon, iar oja semi-permanentă implică lampă UV, deci e mai complicat de făcut acasă. Aşa că mă decisesem oricum să testez piaţa în materie de oje - caut rezistenţă înainte de toate. Mie oja îmi sare de pe unghi de azi pe mâine sau mai bine zis îmi sărea, căci cu oja TheOne am avut o surpriză foarte plăcută.



Bineînţeles că m-a atras cel mai mult culoarea cea mai vie dintre cele două, chiar îmi doream o ojă în culoarea asta, aşa că imediat ce am ajuns acasă de la birou m-am pus pe dat cu ojă. După mintea mea m-aş fi dat încă de la birou, dar nu toate alea sunt fix la mintea mea.



Periuţa este destul de groasă şi asta nu e musai un punct în plus pentru că la unghiile scurte îngreunează un pic aplicarea, dar la unghiile mai lungi nu ar trebui să fie nicio problemă, ba chiar ajută. Pe tija periuţei rămâne destul de mult produs şi, chiar dacă oja este destul de groasă, acesta curge, fapt care iar nu ajută la unghiile scurte unde e nevoie de mai puţin produs. La unghiile lungi iar nu ar trebui să fie nicio problemă, ba chiar ajută, în sensul că nu este nevoie să introduceţi periuţa de multe ori în sticlă, o dată este de ajuns pentru o unghie.




În dulcele stil al meu am aplicat 2 straturi de ojă. Dacă al fi aplicat bine primul strat, ar fi fost de ajuns. Oja are o acoperire foarte bună. Dar, pentru că eu nu pot să aplic oja fără să stâlcesc ceva pe undeva, a trebuit să aplic 2 straturi.
Chiar dacă unghiile mele nu sunt în cea mai bună formă din cauza primăverii, căci absolut în fiecare primăvară am probleme cu cuticulele care se cojesc şi se transformă uşor în adevărate răni, deşi folosesc creme peste creme şi uleiuri de cuticule şi unghii, rezultatul chiar m-a încântat. Îmi place culoarea şi mai ales îmi place rezistenţa. Sunt aproape 5 zile de când m-am dat cu această ojă şi încă arată bine pe unghiile mele, nu a sărit deloc, nici chiar pe la margini. 

Aşa că este o ojă pe care o recomand şi pe care o să o cumpăr.

Labels: