Produse Oriflame - TheOne Collective

Am ajuns într-un final să scriu unul dintre ultimele articole despre testarea produsele Oriflame, TheOne. Astăzi vreau să vă povestesc despre mai multe produse din colecţia TheOne, în afară de rimel, căci vreau să fac o postare separată pentru acesta.


Aşa că voi începe cu fondul de ten Illuskin din colecţia TheOne de la Oriflame. Din momentul în care am deschis cutia singura mea reacţie a fost: este prea închis pentru tenul meu. Am tenul foarte alb, la toate fondurile de ten aleg nuanţa cea mai deschisă, aşa că nuanţa natural beige, care este posibil să se potrivească cu majoritatea tenurilor, nu este deloc pentru mine. Arăt de parcă aş avea o mască pe faţă şi cu toate acestea l-am testat o zi, cu o pudră efectiv albă, ca să văd cum se comportă.





Fondul de ten Illuskin are o acoperire medie spre mică, chiar dar textura este în regulă. Se întinde bine atât cu pensula cât şi buretele de machiaj. După cum se poate vedea şi din poza de mai sus, după întindere, venele sunt chiar foarte vizibile. Deci acoperirea nu este punctul forte al acestui fond de ten. Are o textură destul de aerată, cred că este bun pentru perioada primăvară - toamnă, dar la capitolul rezistenţă la transfer nu se descurcă bine deloc, lăsând urme pe ecranul telefonului şi urăsc treaba asta pentru că ecranul telefonului se curăţă destul de greu. În schimb s-a descurcat destul de bine pe faţă de-a lungul zilei, mai ales eu sunt întotdeauna în căutare de produse de machiaj rezistente, iar acest fond de ten a rezistat cam 8 ore pe ten.

Partea bună e că a fost gândit cu cap la capitolul utilizare: are pompiţă, un lucru foarte important, are capac de protecţie al pompiţei, iar acesta se şi blochează când este rotită, lucru util dacă se pierde capacul şi vrem să luăm fondul de ten cu noi în voiaj şi nu ne dorim un dezastru în bagaje. Mai mult decât atât fondul de ten Illuskin are şi SPF20. Deci un punct în plus.

Concluzie: la preţul de catalog de aproximativ 45 de lei l-aş cumpăra pentru perioada primăvară - vară (la noi verile sunt mai răcoroase) - toamnă, dar în nuanţa potrivită, adică cea mai deschisă.


Continuăm cu Illuskin Concealer din gama TheOne de la Oriflame. Am primit nuanţa Nude Beige, deci cu un ton mai deschisă decât fondul de ten, dar tot închisă este pentru tenul meu. Aşa că nu l-am putut testa decât de 2 ori pentru că, fiind o nuanţă închisă, dă impresia de cearcăne pe faţa mea. Aş fi preferat nuanţa cea mai deschisă, ca de obicei, dar nu toată lumea are tenul meu alb, aşa că probabil cei de la Oriflame s-au gândit să trimită ceva ce s-ar potrivi cu majoritatea persoanelor, nu pentru cele ciudate ca mine.



Corectorul acesta chiar m-a impresionat, trecând peste problema cu nuanţa. Se poate vedea şi din poze că iluminează zona pe care este aplicat, lucru destul de important pentru zona ochilor. Estompează foarte bine imperfecțiunile, nu se strânge (eu am aplicat pudra peste aşa cum fac de fiecare dată - fără pudră nu l-am testat deci nu ştiu cum se comportă) şi rezistă foarte bine întreaga zi. Mai mult decât atât, mi se pare că se adaptează nuanţei pielii, dar fiind o nuanţă prea închisă pentru mine, deşi se adaptează nu poate să se facă chiar cel mai deschis la culoarea nici dacă ar vrea. Textura este aerată şi nu încarcă, mai ales că zona ochilor este deja destul de sensibilă, un produs care să încarce tenul nu ar fi de dorit. La capitolul acestea corectul de la Oriflame se descurcă de minune. 
La capitolul utilizare are iarăşi un punct în plus: este în tub flexibil cu capac, deci putem controla foarte bine cantitatea ce iese din tub. Pentru că se întinde foarte bine, nu trebuie să utilizaţi foarte mult produs, deci va ţine o vreme. Preţul este de 17,9 lei.

Concluzie: l-aş cumpăra şi l-aş recumpăra. A intrat în lista cu produsele mele preferate şi la preţul de catalog se merită achiziţionat. 
Illuskin Powder este următorul produs care mi-a plăcut. Am primit nuanţa Medium, deci iar un pic prea închisă pentru tenul meu, dar spre marea mea surpriză, se potriveşte într-un câtva aşa că am putut să o testez timp de mai multe zile faţă de fondul de ten sau de corector. Şi, după aceste zile de testare am numai cuvinte de laudă. Rezistă pe ten întreaga zi, nu încarcă deloc, matifiază foarte bine, nu dă impresia de mască, se aplică simplu cu o pensulă şi aderă foarte bine. După aplicare tenul este fin la atingere şi îmi place senzaţia de mor. Este o senzaţie de fineţe a tenului pe care nu am mai întâlnit-o la nicio pudră până acum, indiferent de marcă sau preţ, şi am testat destule la viaţa, de la mărci sonore la "no-name". 
Destul de important şi de menţionat este că are SPF 15. Este mică şi compactă, numai 8 g, poate fi purtată foarte simplu în geantă şi are şi un mic aplicator pe care nu l-am folosit deloc, deci nu ştiu cât de bine s-ar descurca, pentru că nu am avut nevoie să o reaplic pe parcursul zilei. Preţul: 49,99 lei

Concluzie: aş cumpăra şi recumpăra această pudră, chiar dacă preţul mi se pare un pic cam mare cred că merită banii.

Power Shine Lip Gloss este următorul produs de pe lista mea, despre care vreau să vă povestesc astăzi. Din păcate, eu nu am înţeles niciodată care este logica acestor produse, şi aici nu mă refer la luciurile de buze de la Oriflame ci la produsul luciu de buze în general, după care văd că toată lumea este înnebunită. Din punctul meu de vedere, ţinând cont că apreciez rezistenţa la un produs înainte de toate, luciul este doar un produs cu care să îşi baţi capul şi pe care trebuie să îl aplici şi să îl reaplici. Am mai spus sunt fumătoare şi urăsc să se adune tot luciul pe filtrul de la ţigară. Apreciez rujurile care rezistă minim 8 ore, pentru că nu îmi place să tot trebuiască să reaplic rujul în caz că fumez, mănânc sau beau ceva. Aşa şi cu luciul de buze: de ce să îl cumpăr dacă încă nu s-a inventat, sau nu ştiu eu să se fi inventat, acel luciu care să ţină 8 ore. Abia atunci aş fi mulţumită. Da, ştiu sunt rujuri cu luciu inclus, cum s-ar zice 2 în 1, dar eu mă refer doar şi strict la luciu de buze.

Trecând peste problema mea cu luciul de buze, m-am decis să testez aceste produse. În primul rând m-a izbit un miros puternic de castravete. Văleu... deci eu urăsc castravetele ca legumă, nu îl mănânc nici în salate nici altfel, din punctul meu de vedere ar putea să nu existe pe planeta asta. Apoi, cum să zic, de la un luciu de buze cu miros de castravete mi s-a întors stomacul pe dos efectiv. Norocul meu că mirosul dispare destul de repede, altfel nu aş fi putut să testez acest produs. Exact cum mă aşteptam, în 2 ore a dispărut complet de pe buze. Mi-a plăcut totuşi strălucirea pe care o conferă buzelor, dar în afară de asta m-a lăsat efectiv rece. Preţul este de 27,9 lei, imens pentru un produs căruia eu nu îi găsesc utilitatea. 

Concluzie: nu aş cumpăra acest produs, nu îi găsesc utilitatea, nu mă ajută şi mă lasă rece.

Zilele astea revin şi un ultim articol despre rimel.

Labels: