The One - pentru ca meriti

Tot timpul mi-au plăcut produsele de la Oriflame, deoarece consider că din punct de vedere calitativ sunt mult peste alte mărci ce folosesc acelaşi principiu de promovare - consultanţii. De exemplu, crema de călcâie de la ei este absolut demenţială şi până acum nu am găsit nimic care să o înlocuiască cu succes. 


În plus, a fost singura marcă care a binevoit să facă o lansare şi în orăşelul meu situat la agăţarea hărţii în cui. Despre asta am scris aici. Că eu nu am putut ajunge, îmi plânge inima şi acum, asta e altă treabă. Am avut probleme la firmă şi nu am putut pleca fix în ziua aceea, ca un făcut. Forţele universului au conspirat împotriva mea. Mi-ar fi plăcut să participa la o astfel de prezentare, mai ales că nu am fost niciodată. Cred că ar fi fost interesant să văd şi eu şi să pot testa produsele înainte de punerea pe piaţă, dar asta e nu a fost să fie.

Noua marca, The One, lansată de Oriflame, este dedicată femeilor puternice care îşi doresc mai mult, care vor să lase o impresie puternică, care vor să fie frumoase şi care îşi doresc să stabilească tendinţele. Deoarece produsele de la Oriflame mi-au lăsat o impresie bună şi până acum, sunt convinsă că marca The One, Oriflame nu se va lăsa mai prejos şi produsele vor fi chiar mai bune. 

Poate de data asta voi avea mai mult noroc şi voi primi pachetul de testare cu produsele The One de la Oriflame, căci mă mănâncă lăbuţele de curiozitate, mai ales că rimelul Mega Impact, care oferă de 24X mai mult volum al genelor, este un concept inovator pentru ultra-volum şi este primul din lume de genul acesta. Dacă chiar face ce promite: separare (asta chiar că ar fi o premieră), curbare şi mega-volum, are toate şansele să devină rimelul meu preferat, mai ales că preţul este unul accesibil tuturor.

Dacă aveţi blog şi intraţi pe Blogalinitiative.ro, puteţi participa şi voi la campania "The One Collective" şi puteţi primi un pachet de produse de testare, marca The One. 

Articol scris pentru blogalinitiative.ro

Labels: