Publicitatea outdoor e simpla

Conceptul de publicitate outdoor, adică acele panouri exterioare de mari dimensiuni pe care le vezi şi dacă nu vrei să le vezi, a fost tot timpul o nebuloasă pentru mine. Da, am văzut acele panouri, le ştiu căci trec zilnic pe lângă câteva, dar tot timpul mi-am imaginat că a-ţi face publicitate pe un astfel de panou implică o armată de oameni şi o muncă titanică, de la instalarea panoului, la concep, la poster, la lipit şi afişat, totul mi se părea ireal de mare şi de greu de realizat. Firma la care lucrez nu a apelat niciodată la acest de gen de publicitate şi, în consecinţă, am trăit tot timpul cu impresia că este foarte greu de realizat.




A trebuit să apară startup-ul "ThePoleSociety" ca să îmi demonstreze contrariul: publicitatea outdoor poate fi la fel de simplă ca un clic de mouse, aceştia realizând prima aplicaţie de mobil cu ajutorul căreia se poate face reclamă pe marile panouri din Bucureşti direct de pe telefonul mobil. Vă imaginaţi cât de simplu este în esenţă? Instalezi o aplicaţie, setezi în aplicaţie ce doreşti, încarci şi în câteva minute reclama ta apare pe panourile publicitare exterioare din Bucureşti. Puteţi face publicitate la orice atâta timp cât conţinutul este legal, adică nu se axează numai pe companii, ci pur şi simplu orice om care vrea să îşi ceară iubita în căsătorie în stil mare, o poate face cu o simplă descărcare a unei aplicaţii. 

Până acum aplicaţia a câştigat două premii: unul la Mobile MarketingAwards şi unul la ZF Mobilio, iar acum îl vor şi pe al treilea, aşa că haideţi să îi ajutăm şi să îi votăm în competiţia Kilimanjaro. Faceţi un clic pe legătura: http://thesummit.co/kilimanjaro/nominees-alpha#entry-114 şi îi puteţi vota pe Radu Bogdan Savonea de la ThePoleSociety şi să arătăm la toţi că noi susţinem firmele româneşti care vin cu ideii interesante. Să mai zic că puteţi intra şi pe pagina de Facebook să daţi un like şi să mai aflaţi una alta de pe acolo.

Eu una le ţin pumnii pentru că este o idee interesantă şi nouă care îmi place foarte mult.

Articol scris pentru campania blogalinitiative.ro

Labels: