Reduceri reduceri

Anul a început în forţă pe toate planurile. Este multă treabă la birou şi mai ales multe lucruri nerezolvate + cele noi care tot apar şi tot apar, dar nu mă plâng deoarece, cel puţin teoretic, ar fi trebuit să m odihnesc de sărbători. Că nu am avut parte de odihnă pentru că am muncit la amenajarea sediului nou, deja asta e altă poveste. Când va fi gata ă să vă scriu mai pe larg.
Mă chinui de câteva zile cu un articol despre produsul meu preferat de machiaj - nu vă spun care e să nu vă stric surpriza - pe care sper sa îl termin anul acesta :D.
Până reuşesc vreau să vă povestesc despre sezonul reducerilor, căci da s-a dar liber la reduceri de tot felul.

Yves Rocher oferă reduceri de până la 50% la o gamă de produse atât pentru îngrijire cât şi pentru machiaj, iar la comandă se oferă:



MINI GEL DE DUȘ TRANDAFIR PROASPĂT + MINI GOMAJ VEGETAL + MINI CREMĂ DEMACHIANTĂ + O SURPRIZĂ-SECRETĂ 

Şi pentru că omul gospodar îşi face iarna car şi vara sanie, Yves Rocher vine şi cu oferte minunate de Valentine's Day, care vine şi el acuşica.
De exemplu:

Set So Elixir Purple la numai 149 de lei în loc de 250. 

Iar dacă nu vă plac seturile deja predefinite, vă puteţi crea propriile seturi alegând voi ce produse doriţi, din cele puse la dispoziţie pentru formarea seturilor.

SETUL MEU PRACTIC


Şi aşa cum ne-a obişnuit de ceva timp încoace, la anumite praguri valorice se oferă şi alte surprize, cum ar fi cutiile practice sau crema de zi cu efect de lifting. 
Din păcate, deşi mă tentează multe de la Yves Rocher, abia ce am facut o comandă care trebuie să ajungă zilele acestea şi despre care o să vă povestesc când ajunge în lăbuţele mele.

Vouă va face ceva cu ochiul?




Labels: