Reduceri reduceri - Partea 3

Ieri nu am avut chef de nimic, dar a trebuit să mă ocup de curăţenie şi făcut mâncare. Aşa că nu am avut timp să scriu despre nimic, cu toate că de vreo 3 zile îmi delectez privirile pe mai toate site-urile cu reduceri. Oh, e minunat, bani să fie... şi cum la capitolul ăsta stau mai prost în perioada asta (cred că toţi avem problema asta după sărbători) încerc să aleg fix ce am nevoie. Problema e că ceea ce văd şi îmi place sunt împărţite pe mai multe site-uri şi aş fi preferat să fac o comandă şi bună, în loc de 2-3, mai ales că unele site-uri oferă transportul gratuit dacă se depăşeşte un anumit prag valoric.

Pe strawberry mi-a atras atenţia două oferte care mi se par chiar foarte bune:




PAULA DORF -Lip Color Sheer Tint Spf15 - Stiletto (Duo Pack) 
Două rujuri la preţul de 13 USD (aproximativ 44 de lei) în loc de 44 USD (aproximativ 150 de lei). 



FUSION BEAUTY - LipFusion Plump + RePlump Liquid Lipstick Duo Pack - Runway
Tot două rujuri la preţul de 19 USD (aproximativ 65 de lei)  în loc de 76 USD (aproximativ 260 de lei).



Apoi m-am uitat pe lookfantastic şi am găsit:

Magnitone Pulsar Daily Skin Cleansing & Toning System for Face and Body

Cu 50% reducere, la preţul de 81,26 Euro (aproximativ 365 de lei). Cred că nu trebuie să mai subliniez cât de mult îl doresc. Nu se oferă nimeni să mi-l facă cadou? Mai ales că transportul este gratuit şi livrează în România. 

Pe site-ul Benefit Cosmetics, oho nici nu ştiu de unde să încep, iar transportul este gratuit la comenzi de peste 125 de USD. 



confessions of a concealaholic your secret concealing & brightening kit

Cu preţ redus de la 36 de USD (aproximativ 122 de lei) la 28  de USD (aproximativ 95 de lei). 


smokin' eyes - sexy eye & brow makeover kit

 Cu preţ redus de la 36.00 USD (aproximativ 122 de lei) la 28.00 (aproximativ 95 de lei).


the rich is back! limited-edition high fashion makeup kit

Cu preţ redus de la 34 de USD (aproximativ 115 lei) la 19 USD (aproximativ 65 de lei).

Şi asta este numai aşa o selecţie minimală a ceea ce aş cumpăra. 
Deci ce să fac? Ce să aleg?
Voi ce aţi cumpăra la reduceri?



Labels: